Könyvheti élménybeszámoló



Június 13. és 17. között került megrendezésre a 90. Ünnepi Könyvhét, a Vörösmarty tér átépítése miatt a Vigadó tér és a Március 15. tér között. A hőmérséklet ritkán volt harminc fok alatt, de legalább csak vasárnap szakad a nép nyakába egy kiadósabb zápor. Szerintem a könyvheti átlagot nézve ez még egész barátságosnak mondható.

A helyszínről

Személy szerint nekem jobban tetszett ez a hosszanti elrendezés, mint a  körberendezett stand-tömeg. A Vörösmarty tér irányából a Főnix Könyvműhely standjáig elsétálni ugyan elsőre meglepően hosszú útnak tűnt, de legalább pillanatok alatt átlátható volt a standok sora.
Szerintem szombaton sem volt heringesebb a helyzet, mint a Vörösmarty-n egy szombati napon. (A lenti kép mondjuk pont csütörtökön készült, amikor szokás szerint kifejezetten szellős volt a helyzet.)



Dedikálás a Könyvhéten

Nagyon örülök, hogy szombaton a nagy meleg ellenére azért engem is meglátogattatok, és aláírhattam jó pár Poison of Love-ot, na meg könyvjelzőt! Jól volt találkozni, beszélgetni egy kicsit!
Aki esetleg nem jutott ki, de szeretne dedikált PoL-t, netán könyvjelzőt, annak sem kell aggódnia, alakulóban van egy beszélgetős könyvbemutató, erről majd szép lassan hozok minden részletet.


A Főnix standnál nem lehet unatkozni

Sajnos most kevesebb időt tölthettem a remek csapat társaságában, mint a Könyvfesztiválon, mert még csütörtökön, a laza negyven fokban sikerült megfáznom – én a metró légkondijára fogom. Szóval igen ingadozó volt az egészségi állapotom. Így csak csütörtökön, szombaton és hétfőn tudtam kilátogatni és élvezni a társaságot.

Ráadásul minő kegyetlenség, el voltunk szeparálva a Fumax standtól! De azért hétfőn ellátogattam A. M. Aranth kollégához aláírásbegyűjtésért, na meg a hőségben lebetegedés csodáit kitárgyalni. Addigra már Péternek is volt hangja. :D



Amit ma dedikáltathatsz, ne halaszd holnapra!

Tanulságos is volt számomra a Könyvhét, ugyanis szombaton Imre Viktória Anna maratoni dedikálását elnézve úgy voltam vele, hogy vasárnap úgyis kint leszünk mindketten, majd akkor tolom az orra alá a Kísértés Rt.-t.
Sajnos a fentebb említett okok miatt vasárnap annyira ramatyul voltam, hogy inkább nem kíséreltem meg egy könyvheti elázást, így lemaradtam a három év óta először hazalátogató írónőről.
Legközelebb nem menekül!



A zsákmány

A kötelező Gabriella Eld Játékok unatkozó felnőtteknek és A. M. Aranth Prophetája mellett hazajött még velem „néhány” könyv. Már csak azt lesz nehéz eldönteni, hogy milyen sorrendben fogyasszam őket. Illetve a szerencsés első helyezett már eldöntetett, az unatkozó felnőttek még a jelenleg befejezésre váró Gerald Durell kötet elé is befurakodott.



Első Könyvhét íróként kipipálva, de egész biztosan nem kell a következő Könyvfesztiválig várni, hogy megint találkozhassunk!
Addig is megtaláltok a lenti elérhetőségeken!




Olvass bele! Poison of Love - 1. fejezet

A Poison of Love-ot megtaláljátok a könyvesboltok (Libri, Bookline, Líra, stb.) kínálatában, 

vagy megrendelhető a kiadó honlapjáról


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Öt indok, amiért olvasd el! - Szabó Magda: Abigél könyvajánló

Itt is firkálok! - Első könyv, első blogbejegyzés

Könyvfesztivál élménybeszámoló - Először íróként